niedziela, 30 kwietnia 2017

Pastelowe koszyki

Witajcie w długi weekend ;)
mam nadzieję, że do Was też zawitało słońce!
Dzisiaj chciałam Wam pokazać pastelowe koszyki, które wyszydekowałam. Różowy powędrował do przesympatycznej Pauliny, był niespodzianką i z tego co wiem, wywołał uśmiech ;)



Koszyki ze sznurka szydełkuje się szybko, a efekt wizualny - jak dla mnie - jest niesamowity :)
Szczególnie podobają mi się pastelowe wytwory, ale pokażę Wam także inne wersje ;)
Koszyczek zgłaszam na wyzwanie w KTM. Mam nadzieję, że projektantki przymkną oko na dodatek szarości. Jest bardzo delikatnie, a bez tej kokardki czegoś mi brakowało...


Pozostając w różach - do Pauliny powędrowała także delikatna bransoletka :)


I zmieniając nieco kolorystykę (ale pozostając w pastelach) - przedstawiam błękitny koszyczek nieco większy, tym razem bez "łapek":


Według mnie takie koszyczki idealnie nadają się na prezent dla... maluszka :) 
można w nie zapakować jakieś drobiazgi...
i przeznaczenie różowego koszyka właśnie takie było ;)
Niebieski czeka na swoją kolej.

Kochane, życzę Wam dużo słońca i ciepełka, ja lecę się pakować!

15 komentarzy:

  1. Obłędne koszyki! Oczywiście ze wskazaniem na niebieski ;)
    Baw się dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne koszyczki! Podobają mi się te szare kokardki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne koszyczki!!! :D Zgadzam się z Tobą - są niesamowite!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega fajne koszyczki :) Udanej majówki życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne koszyczki i fajne, delikatne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne!!! Pięknie wyglądają te pastelowe kolory :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze są, mi się bardzo podoba ten niebieski :)
    <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne prace :) Jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe te koszyczki :) Powodzenia w wyzwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szarość w tak delikatnym wydaniu w niczym nie przeszkadza :)) Dziękuję za udział w wyzwaniu i pozdrawiam serdecznie, KTM

    OdpowiedzUsuń
  11. super koszyczki :) moje sznurki wciąz czekają na sój dzień ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne oba, ale jak dla mnie bardziej błękitny :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne koszyczki :) i kobieca, delikatna bransoletka :)
    Dzięki za udział w wyzwaniu w KTM :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń