sobota, 8 kwietnia 2017

Jajeczny post

A nawet tęczowo - jajeczny ;)
zrobiłam komplet 10 jajeczek we wszystkich kolorach, jakimi dysponowałam.
Wszystkie razem obok siebie wyglądają (moim zdaniem) super ;)
Takie szydełkowe jaja robiłam też w poprzednich latach.



Komplet jajeczek powędrował do koleżanki w ramach wymianki. Do nich zrobiłam jeszcze jedno, duże jajo owinięte sznurkiem i koronką:


Moje szydełkowe jajeczka zgłaszam do wyzwania "szydełko" a AP

oraz do wyzwania "z jajem" w Od A do Zet

Miłej, słonecznej niedzieli życzę :)

21 komentarzy:

  1. Piękne jajka!!! Cudne mają sukienki i faktyczne wyglądają jak tęcza :DDD. Sznurkowe też śliczne, fajny pomysł z tym oklejaniem :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  2. I szydełkowe i sznurkowe są śliczne :) są świetną świąteczną ozdobą i niezwykle oryginalną, bo nie każdy jest z szydełkiem zaprzyjaźniony ;) dziękuję za udział w wyzwaniu od A do Zet

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądają te małe, duże za to jest genialne. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne, jestem szczesliwą posiadaczką kilka jajek od Ciebie, to duże jest cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jajeczka wyglądają jak tęcza :) Uwielbiam tyle kolorowych zestawień :) śliczne koronki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne jajeczka, a to eco sznurkowe najbardziej mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I duże i małe - wszystkie są przepiękne!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne te jajeczka, będą piękną świąteczną dekoracją.Dziękuję za udział w wyzwaniu od A do Zet.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolorowe jaja pięknie się prezentują...ale to sznurkowe oczywiście bardziej do serducha przylgnęło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne kolorowe ubranka na jajka :)
    Dziękuję za udział w zabawie na blogu od A do Zet :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładne ubranka przygotowałaś swoim jajom:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne:) dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie piękne, ale najbardziej moją uwagę przyciągnęło pastelowo różowe wdzianko.

    OdpowiedzUsuń
  14. Niezłe jaja, cudne wdzianka!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ArtPiaskownicy i zapraszam do dalszej zabawy w naszych wyzwaniach! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne jajeczka w super kolorkach:)Dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękujemy za udział w naszej zabawie.
    Obie wersje jajeczkowych ozdóbek są fantastyczne. I te szydełkowe, jak i te sznurkiem oplecione wymagały sporo pracy. Brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę u Ciebie kolorowy zawrót głowy. Niezła robota :) Cieszę się, że przyłączyłaś się do naszej zabawy i że mogłam poznać Twoją Twórczość. Życzę powodzenia i słonecznej majówki. Pozdrawiam MargoLa DT sklepu Od A do Zet :)

    OdpowiedzUsuń