wtorek, 18 kwietnia 2017

Kolczyki sutasz z kolcami

Dzisiaj chciałam Wam pokazać kolczyki, które zrobiłam... latem zeszłego roku. Jakoś tak wyszło, że pojawiają się tutaj dopiero teraz.

Wykonane zostały na wymiankę, wytyczną były kolory (szarości) i długość. Miały być bardzo długie.
Aby dodać im centymetrów - doszyłam kolce :)



Na tę samą wymiankę powstała jeszcze jedna para kolczyków - z kryształków Swarovskiego oplecionych koralikami toho.

Dorzuciłam jeszcze dwie szare bransoletki.
Środkowa to hematyt, po prawej - labradoryt. Bransoletka po lewej to siateczka jubilerska z białymi koralikami, która dodatkowo załapała się na zdjęcie.

Od jakiegoś czasu bardzo podobają mi się szarości. Są klasyczne, eleganckie, pasują do wszystkiego... co nie znaczy, że znudziły mi się kolory ;) ale może muszę trochę od nich odpocząć... albo się starzeję :D

Kochane moje!
Czy któraś z Was choruje może na niedoczynność tarczycy (tak jak ja? :))
Jeśli tak, byłabym bardzo wdzięczna za wypełnienie ankiety (dotyczy odżywiania u osób z niedoczynnością):
https://www.survio.com/survey/d/T9T9Q1Y2G5N3U5Y3M
To moja ankieta do pracy magisterskiej.
Edit: mam już wystarczającą ilość odpowiedzi :)

8 komentarzy:

  1. O, jakie drapieżne te kolczyki z kolcami, bardzo oryginalne :-) Bransoletki bardzo ładne i niezwykle eleganckie, najbardziej podoba mi się ta siateczkowa. Co do kolorów - niedawno się przestraszyłam, bo uzmysłowiłam sobie, że zaczyna coraz bardziej podobać mi się czarny i że chyba się starzeję , ale ... szybko mi przeszło :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kolczyki , szczególnie te drugie - marzenie każdej kobiety !:)
    Niestety ja mam nadczynność , więc to inne schorzenie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna ta twoja biżutka :) Uwielbiam Twoje prace :) Ślicznie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolczyki. Drugie bardzo eleganckie i bardzo, bardzo kobiece. Pierwsza para idealna na co dzień. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze idealne dla "charakternej" kobietki :) Drugie takie kobiece...kwintesencja elegancji :)
    Piękne!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolczyki są świetne, szczególnie te z toho. :D Ja lubię szary w postaci detali, chociaż jest dla mnie za nijaki na występowanie samodzielnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Te pierwsze kolczyki z kolcami - genialne !
    :)

    OdpowiedzUsuń