niedziela, 23 kwietnia 2017

Biało-różowe akcenty

Czyli bardzo delikatnie i kobieco, chociaż zdjęcia wyszły trochę... ponure (chociaż muszę się przyznać, że robione były już dosyć dawno).

Komplecik wykonałam dla znajomej na wymiankę. Składa się z kolczyków i bransoletki. Baza kolczyków to rivoli Swarovskiego, zawieszone są na srebrnych biglach.



Pozostając przy różu - na inną okazję powstała potrójna, pastelowo-różowa bransoletka. 


Niestety dla osoby, dla której została wykonana, okazała się zbyt różowa ;)
Sytuację rozwiązałam wykonując inną, delikatniejszą wersję.
W związku z tym jest do wzięcia, chętnie się również za nią wymienię ;)

Leniwej niedzieli wszystkim życzę :)


11 komentarzy:

  1. Prześliczne! Bardzo mi sie podoba ten biały komplecik! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. PIękny komplecik! Co do różu, to ten odcień naprawdę trzeba lubić...;-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny komplecik :) Co do różu to ja odpadam :) hehehe... nawet moja córka różowemu mówi już zdecydowane nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolczyki bardzo dziewczęce, stanowią piękny komplecik z bransoletą.

    OdpowiedzUsuń
  5. są przepiękne sama bym takie nosiła, a może jakiś kursik na takie cuda??? pomysl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytko, swietny kurs jest tutaj - http://koralikowaweraph.blogspot.com/2012/12/kurs-na-oplecenie-rivoli-prezent-na.html
      Ja dzieki niemu sie nauczylam oplatac krysztalki ;) bardzo fajnie, przejrzyscie napisany tutorial.
      (zanim udalo mi sie dobrze oplesc rivoli, probowalam chyba z 7 razy! Mialam juz mysli zeby sie poddac, ale postanowilam jeszcze walczyc, i warto bylo ;))

      Usuń
  6. Cudne!!! A te kolczyki to wyglądają jak płatki śniegu, piękne :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe prace :) Cudownie się prezentują wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja tam lubię róż i w ogóle kolory żywe i intensywne :):)
    Biżuteria zachwycająca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Komplet jest piękny, bardzo delikatny. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. kolczyki takie delikatne nieśmiałe wiosenne ^_^

    OdpowiedzUsuń