niedziela, 21 stycznia 2018

Rivolkowa biżuteria

Całkiem niedawno miałam przyjemność wymienić się z dwoma utalentowanymi kobietkami. Pozwólcie, że pokażę Wam małą relację ;)
 Dla Justyny zrobiłam dwie pary kolczyków z rivoli:
(zdjęcia robione telefonem, ale mimo to jestem zadowolona z jakości)

czy mówiłam już, że uwielbiam tę linię kryształków "royal"? :D jest świetna, kryształki nie świecą się tak jak cała reszta, są bardziej stonowane i to jest w nich wyjątkowe :)


Podoba mi się dodatek chwościka, zawsze to jakieś urozmaicenie :)

Od Justyny otrzymałam przepiękny choker i... dodatkowo bransoletkę :)
patrzcie i podziwiajcie!




Wymieniałam się też z Beatą - ode mnie pofrunęły beżowe kolczyki z chwostem, które już pokazywałam wraz z wisiorkiem i bransoletką. Dla przypomnienia:


oraz poniższy zestaw (z wisiorkiem, który nie załapał się na zdjęcie)
Zamawiając kryształki byłam pewna, że "crystale", to te, które zawsze zamawiałam, a okazało się, że nie. Przyszły totalnie przezroczyste! Ale wygląda to całkiem fajnie, ja jestem zadowolona z efektu i Beata również.



ten zestaw wyszedł taki zimowy ;)
do zrobienia bransoletki użyłam koralików białych i transparentnych, żeby wyszło podobnie, i nieco bardziej mroźnie :)


Ja natomiast od Beaty dostałam śliczne, białe koszyczki z papierowej wikliny do kuchni (jeden już rozdysponowany jak widać ;)) oraz czekoladę (która dziwnym trafem nie załapała się na zdjęcie) oraz pocztówkę.


Z obu wymianek jestem bardzo zadowolona - dziewczyny, dziękuję jeszcze raz!

12 komentarzy:

  1. Świetne wymianki, a Twoja biżuteria jak zawsze piękna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne wymianki! Jatego typu kolczyki od Ciebie noszę nałogowo, bo są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne prace :) Super, że wymianki się udały :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak , tak potwierdzam , obie strony są zadowolone :)
    Te pierwsze kolczyki fantastyczne !

    OdpowiedzUsuń
  5. Suuper wymianki :)) Cudnee prezenty dla siebie przygotowalyscie :))) Pozdrawiam Cie cieplutko :)) Buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  6. najważniejsze, że zadowolenie obustronne !

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kolczyki, sama nie wiem które mi się bardziej podobają, bo każda para ma w sobie coś". Te z chwostem są takie trochę "inne", więc na pewno przykuły moją uwagę;)Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękną biżuterię robisz :) Śliczne prezenciki dostałaś :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kolczyki :) A ten choker, który dostałaś - super!

    OdpowiedzUsuń