czwartek, 19 marca 2015

Wymianka z Tynką

Z Tynką pierwszy raz wymieniałam się na Święta (klik), ale Justyna poprosiła mnie "osobno" o bransoletkę z muliny w żabki.
Ja poprosiłam w zamian o skrzyneczkę dla chłopca, ponieważ ostatnio urodził się mój kuzyn.
Oczywiście nie skończyło się na takiej "skromnej" wymiance, zobaczcie same: 


Justyna oczywiście poszalała... ;)


przeurocza skrzyneczka, prawda? :)


Dodatkowo dostałam wiosenne pudełeczko, które było wypełnione pysznymi ciasteczkami - musicie mi uwierzyć na słowo... :P



i piękny zielony komplecik biżuterii składający się z kolczyków i bransoletki.




Oprócz tego dostałam jeszcze przydasie :)

Teraz czas na to, co ja przygotowałam dla Justyny:


Oprócz bransoletki zrobiłam jeszcze Tynce naszyjnik do kompletu (na święta robiłam kolczyki i bransoletkę, ponieważ Justyna powiedziała, że naszyjniki nosi rzadko... ale uznałam, że dorobię, tak żeby był cały komplet)


Oprócz tego wiem, że Tynka lubi kolor pomarańczowy, więc zrobiłam bransoletkę z toho:


Dorzuciłam jeszcze jakieś słodkości :) Justyno, dziękuję za udaną wymiankę! A Was zapraszam do owiedzenia jej bloga - klik

A tutaj bransoletka Justyny w duecie z bransoletką, którą wysłałam do Marty (Atramk) w ramach wymianki urodzinowej (to było już dosyć dawno :P)


A tutaj cała paczuszka dla Atramk:


U mnie cudna pogoda, byłam dzisiaj nazrywać trochę bazi (?), coby się w domu bardziej wielkanocnie zrobiło ;)
Za to przedwczoraj w nocy w trójmieście była widoczna zorza polarna...
rany, jak ja żałuję, że nie wiedziałam o tym wcześniej! Mogłabym nawet łazić po plaży całą noc, byleby tylko ją zobaczyć... argh! Nie wybaczę sobie tego :P
za to jutro zaćmienie słońca - tego na pewno nie przegapię ;)

15 komentarzy:

  1. U mnie tez bardzo słonecznie, ale zimno. Wymianka super! Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna skrzyneczka. Twoja biżuteria jest super. Bardzo podoba mi się bransoletka z żabami.
    Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam - M

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko przepiękne z tej wymianki szczególnie skrzyneczka . Pozdrawiam i zapraszam na candy do mnie http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/2015/03/wielkanocne-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna ta skrzyneczka dla chłopca ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super wymianka, a możliwości chodzenia po plaży to Ci zazdroszcze ile ja bym dala za możliwośc połażenia po brzegu, posłuchania fal

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa wymiana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. żabia bransoletka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna wymianka :) ale musiał być widok ja tylko w tv podziwiałam - a zaćmienie było takie sobie ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe prezenty wymiankowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnei dziś rano padało, zobaczymy co dalej będzie ale na piękną pogodę sie nie zapowiada.

    OdpowiedzUsuń
  11. Suuper wymianka :))) Piekne prezenty dla siebie przygotowalyscie :))) Same Slicznosci u Ciebie :)))) Zycze Ci Kochana Milej Niedzieli :)))) Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna wymiana :) Cudowne prezenty :))
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne rzeczy przygotowałyście dla siebie :) Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniała wymianka, a ta skrzyneczka dla chłopca - istne cudo! :-)

    OdpowiedzUsuń