poniedziałek, 9 września 2013

wyzwanie KK: żaba

Przez dosć długi czas zastanawiałam się, czy wziąć udział w tym wyzwaniu...
Potem jakoś o nim zapomniałam, i przed wczoraj mi się o nim przypomniało. Pomyślałam sobie...
wezmę udział, w końcu mój nick do czegoś zobowiązuje ;)

Na wyzwanie wykonałam mulinową bransoletkę zrobioną z supełków.

tak się prezentuje na łapce, z bliska. Zdjęcie kiepskie - ciężko utrzymać jedną ręką ciężką lustrzankę i wygiąć odpowiednio rękę, na której jest bransoletka, żeby zdjęcie wyszło przyzwoicie :P


 żabia rodzinka...

Wzór na bransoletkę znalazłam na stronie friendship bracelets. 

Z moją pracą załapałam się na ostatni moment :D


13 komentarzy:

  1. Przypomniałaś mi tym samym, jak bardzo w dzieciństwie kochałąm żaby! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Ci to wyszło, wzór tak sama z głowy? Jeżeli tak to podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale śliczna wesolutka bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje zdjęcia są bardzo kreatywne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyszło! ;) Śliczna

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastyczna! pierwszy raz widzę taki wzór, rewelacja :)
    dziękuję za udział w moim candy i życzę powodzenia!
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń