sobota, 24 lutego 2018

Mały powrót do sutaszu

Chociaż podziwiam prace wykonane w tej technice, sama rzadko coś tworzę. 
Pamiętam swój zapał na samym początku... jednak dość szybko przygasł.
Jakoś lepiej czuję się w beadingu/hafcie koralikowym.
Mimo to zdarza mi się jeszcze coś uszyć ;)
Poniższy komplecik powędrował do Justyny w ramach naszej drugiej wymianki.





Muszę powiedzieć, że jestem bardzo zadowolona z tego kompletu :)

Pozostając przy sutaszu - pokażę Wam jeszcze szmaragdowo-czarne kolczyki, które powstały już dosyć dawno.


Wracając do wymianki - w zamian za sutaszowy komplet dostałam cudowną, frywolitkową maskę! Zobaczcie same - czyż nie jest piękna?
Zdjęcia pożyczone od Justyny :)



Miłej, słonecznej niedzieli dla Was :)

15 komentarzy:

  1. Bardzo eleganckie kolczyki, ten niebieski to mój faworyt :)
    Ale ekstra maska !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna wymianka! Te pierwsze kolczyki bardzo mi się podobają, bo są takie delikatne i uniwersalne - co jest rzadkością w sutaszu

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko piękne, a ja ciekawa jestem, co ty z ta maska robisz ;-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. O, jakie ładne te Twoje sutaszowe wyroby! A maska -marzenie, wygląda bardzo sexy, powiedziałabym ;-) W sam raz na jakiś bal, podziwiam misterną robotę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne są te pierwsze kolczyki, cudowne 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne są te niebieskie kolczyki. Maska również fantastyczna. :) Ja niestety nie mam takiego talentu dlatego bardzo Cię podziwiam.
    Pozdrawiam serdecznie i obserwuję Twój blog. :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne kolczyki. Mnie dla odmiany bardziej podobają się te szmaragdowo- czarne. Maska boska!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. mały powrót ale jaki efektowny ! te pierwsze kojażą mi się z egipska królową :D nie pytaj czemu to pierwsze skojarzenie ;)

    a maska z wymianki niesamowicie piękna !

    OdpowiedzUsuń
  9. Cuuuudowny Komplecik !!! :)) Suuper ,ze wracasz czasami do tej techniki :)) Cuudnie wychodza Ci te bizutki :)) A maska Cudna rowniez !!! :)) Baardzo Udana wymianka !!! :))) Pozdrawiam Cie Cieplutko Kochana :)) Buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Sutasz i frywolitka to chyba te techniki, które najciszej proszą mnie o spróbowanie, co powoduje, że jeszcze bardziej podziwiam osoby w nich tworzące :)) Cudne kolczyki i śliczna maska czyli wymianka bardzo udana :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne, można się zakochać w tych kolczykach, ale maska to prawdziwe dzieło sztuki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsze są moimi ulubieńcami, piękne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko, co pokazałaś jest świetne. Wspaniałą maskę dostałaś!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kolczyki. Pierwsze jak dla greckiej bogini...eleganckie!

    OdpowiedzUsuń