wtorek, 31 października 2017

Kryształkowe maluchy

Hejka, cześć i czołem!
Ależ mam zaległości... nic tylko chwycić się za głowę :o
Kocykowe zaległości mam prawie miesięczne... przez remont i przeprowadzkę totalnie nie miałam do tego głowy, ani nawet czasu :(
no cóż, w listopadzie będę nadganiać, bo już mieszkamy na "swoim"! 
Remont już właściwie skończony, zostały jakieś drobne rzeczy. Od dwóch dni wreszcie mam blat i zlew w kuchni (dość irytujące było bieganie z naczyniami do łazienki :D). Jest super!

Żeby nie było zbyt pusto, pokażę Wam dzisiaj kilka par kolczyków z kryształkami Swarovskiego, które zrobiłam na wymiankę:





Wszystkie mają elementy ze srebra. Ostatnie to typowe wkrętki :)
Bardzo mi się podoba ta nowa seria kryształków "Royal" od Swarovskiego. Są delikatne, jakby przydymione - nie świecą się aż tak jak cała reszta, są bardziej... eleganckie? :)

Pewnie za jakiś czas będę też nadrabiać zaległości na Waszych blogach (mam nadzieję!).
Trzymajcie się ciepło!

10 komentarzy:

  1. Wszystkie są moje! Uwielbiam te koczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne!!! Te zielone są cudniaste, aż mi się oczy zaświeciły. Ruda gratuluję takiej wymianki :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne kolczyki :) Dodadzą blasku każdej kobiecie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubie Twoje kolczyki :) zwłaszcza że sama mam takie od Ciebie i wiem jakie sa piekne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne :) Miłego mieszkania na swoim :) Teraz czas na parapetówkę

    OdpowiedzUsuń
  6. urokliwe biżutki :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń