niedziela, 20 sierpnia 2017

Sznurkowe wariacje

Cześć kochane :)
Dzisiejsze tworki powstały już daaawno, dawno temu...
Odnalazłam je w czeluściach mojego rękodzielniczego folderu ;)
Dwa spore, proste kosze w dwóch odcieniach szarości stworzyłam na wymiankę:



Można je sobie podwinąć od góry, wtedy prezentują się tak:


A poniższy koszyk z łapkami zrobiła moja mama:

Do kompletu zrobiła także śliczne podkładki na stół - zestaw był prezentem do nowego mieszkania :)

Do tego prezentu i ja dorzuciłam coś od siebie - a mianowicie tiulowe pompony :)
zakochałam się w nich i nawet planuję przyozdobić nimi salę weselną ;)

I na zakończenie posta - napis (a właściwie przepis) na ścianie w kuchni mojej cioci, dla której zrobiłyśmy z mamą koszyki, podkładki i pompony (swoją drogą - świetny patent na taką tablicę kredową)

I tym pozytywnym akcentem się żegnam - do następnego posta :)
Udanego tygodnia życzę! 

16 komentarzy:

  1. Świetne , szydełkowe koszyczki :) A przepis na szczęście opatentować !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszyki świetne ☺ ja w pt probowalam zrobić pompona, ale niestety nie wyszedl, mojego meza kuzynka robila na swoj slub pompony i wiele innych dekoracji, fajne jest to jak rekodzielniczka znajdzie czas by w tym wyjątkowym dniu pokazać swoj talent, a Wy juz macie date slubu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Co do pompona - próbuj dalej, na pewno wyjdzie ;)
      a datę już mamy - tydzień temu podpisaliśmy umowę na salę ;) jeszcze sporo czasu - 01.06.2019, ale czas szybko zleci :)

      Usuń
  3. Przecudne koszyczki! :) Szare <3 I wyprawka do nowego mieszkania - cudowna! :) Przepis też niczego sobie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super koszyczki, ja właśnie produkuję takie z grubej włóczki :) Ślub powiadasz :) trochę czasu masz na zaplanowanie wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zadziwiasz mnie za każdym razem, czy jest coś czego nie potrafisz????? :) Miłego dnia zdolna kobietko

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko jest piękne! Szare koszyczki zachwyciły mnie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne koszyki. A te pompony mnie urzekły. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, przepiękne koszyki !! Już wiem, że też takich potrzebuję :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne koszyczki! Ja akurat robię taki dla kota. ;)
    A recepta na szczęście - superaśna! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cuuuudne prace :))) I ten cytat Miooodzio :))))) Pozdrawiam Cie cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Kosze są cudne i na pewno mięciutki;)Będą się super sprawować, mój mały jest niezastąpiony w sypialni;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne dziergankowe kosze... ładne kolorystycznie a do tego mięciutkie w dotyku !
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładne koszyki :) obie z mamą macie talent :)

    OdpowiedzUsuń
  14. I love your artwork and follow you pots this very minute!



    ดูหนังเกาหลี

    OdpowiedzUsuń