piątek, 4 sierpnia 2017

Kocyk temperaturowy (7)

Dobry wieczór :)
pod koniec czerwca niestety miałam spore kocykowe zaległości i nie udało mi się pokazać mojego koca na półmetku. Za to udało mi się już nadrobić i dzisiaj chciałam Wam pokazać, jak wyglądał kocyk z ostatnim dniem lipca ;)



Koc jest już całkiem sporych rozmiarów :) chociaż mój i tak będzie najprawdopodobniej większy niż powinien, gdyż robię go na większe (niż standardowe) łóżko, więc pewnie będzie zawierał jeszcze początek 2018 roku.

Udanego weekendu życzę!

6 komentarzy:

  1. Będziesz miała bardzo ładny kocyk 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten projekt :) Podziwiam wytrwałość :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Juz teraz widac ,ze bedzie Cuuuuudowny :)))) Baaardzo mi sie podoba :)))) Trzymam kciuki za dalsza prace nad nim:))Pozdrawiam Cie cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam za taką wytrwałość i życzę jej na kolejne tygodnie pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. This is a really good idea that you have going on. manufacturing




    ดูหนังเกาหลี

    OdpowiedzUsuń