piątek, 17 lipca 2015

Wymianka urodzinowa - podsumowanie

Na samym początku dziękuję za wszystkie życzenia pod poprzednim postem :)

a teraz przechodząc do posta...
Huhu! W życiu bym się nie spodziewała, że odpakowywanie, a przede wszystkim robienie zdjęć i posta zajmie mi tyle czasu! Ale oczywiście, był to bardzo pozytywnie spędzony czas ;)
Chociaż muszę powiedzieć, że przy robeniu zdjęć nie raz się irytowałam, bo akurat od kilku dni wieje u mnie dość silny wiatr i po prostu lżejsze rzeczy mi odfruwały i musiałam za nimi gonić :P

a teraz zamierzam się pochwalić, więc podziwiajcie ;)
będzie bardzo dużo zdjęć!
kolejność przypadkowa

Prezent od Marty
piękna quilingowa karteczka, chustecznik z hafcikiem, przydasie i słodkości oraz świecznik



prezent od Bożenki
rewelacyjny wieszak (jestem nim zachwycona, jest zrobiony tak perfekcyjnie, że szok! no i jest bardzo miły dla oka :D), do tego karteczka, słodkości, kosmetyki (w tym pięknie pachnące ręcznie robione mydełka) oraz przydasie :)



dwa o zapachu zielone jabłuszko i jedno miodowe :)

prezent od Eluni
piękna haftowana karteczka i zakładka do książki ze świetnym cytatem, hafcik, przydasie, próbki kosmetyków :)





prezent od Danusi
haftowany kominiarczyk, dwa lawendowe woreczki (piękne są! i się przydadzą, bo lawendy mam mnóstwo w ogrodzie:)), serwetka z haftem, karteczka, słodkości i silikonowa mata do pieczenia :)




prezent od Darii
piękna bransoletka koralikowa, druga z rzemienia, a do tego ciemnozielona wsuwka i 2 genialne gumki do włosów (kiedyś Daria się mnie zapytała, czy chciałabym takie, a że chciałam, to Daria to "wykorzystała" ;)), do tego karteczka, słodkości i próbki kosmetyków

prosiłam o gumeczkę w marynarskich kolorach i wyglądającą jak słonecznik. Prawda, że piękne? ;)

prezent od Justyny
od Justyny dostałam rewelacyjną torbę w czadowych kolorach - może tego na blogu nie pisałam, ale jestem wielką fanką takich siatko-toreb :)
do tego słodkości, karteczka i przydasie - nitki :)


prezent od Kingi
paczka od Kingi była bardzo pękata i cieszę się, że doszła cała, bo w jednym miejscu była pęknięta :P
dostałam karteczkę, 2 piękne świece, całą masę przydasi i słodkości, książkę, woreczek lniany i kosmetyki (w tym mgiełkę - uwielbiam mgiełki, szczególnie o takim słodkim zapachu!:))



prezent od Ewy
jak widzicie, jest słodko i bardzo babeczkowo - uwielbiam! :D
dostałam piękną karteczkę, sporo przydasi, słodkości i biżuterii - piękny cermiaczny naszyjnik, kolczyki wkrętki i kolorowy pierścionek, ale...
pewnego razu u Ewci zobaczyłam piękny lawendowy komplet, a najbardziej mi się spodobał pierścionek :D zachwyciłam się nim... otwieram paczkę i patrzę - JEST MÓJ! I to cały komplet :D








prezent od Beaty
od Beatki dostałam piękną karteczkę, wisior ręcznie malowany, 2 bransoletki oraz sporo przydasi, małą żabkę, słodkości i lawendową świeczkę:


cuda!



prezent od Doroty
piękna, spersonalizowana karteczka :D pudełeczko z instrukcją obsługi (chyba na twarzy każdej solenizantki wywołuje ogromny uśmiech ;)), słodkości oraz przydasie do kartek :)




prezent od Teresy
w tym miejscu aż boję się, żeby czegoś nie pominąć, bo w paczce znajdowało się całe mnóstwo rzeczy! Piękna księga z życzeniami (Teresko, jeśli to czytasz, mam pytanie - jakiego kleju używasz na rogi?), do tego duży hafcik, całe mnóstwo przydasi i kosmetyków, szal, tea lighty, dwie mini książeczki - o hafcie i szydełkowaniu, herbatki, słodkości i niesamowita koralikowa biżuteria!







i mój kolczykowy faworyt :D

prezent od Krysi
od Krysi dostałam cały ogrom przydasi (yaaay!), trochę kosmetyków, skarpetki zapakowane w babeczkę :D, słodkości... ale najważniejsze - idealną karteczkę (przepadłam!) oraz koronkową serwetkę i...



...pokrowce na wieczka od słoików, na początku nie wiedziałam, co to :D a tutaj już na dżemorach:

Dostałam jeszcze piękną niespodziewajkę od Uli :)

karteczka jest cudna!


Kochane moje, dziękuję Wam wszystkim razem i każdej z osobna! Najchętniej bym Was uściskała :)

buziaki!
Wasza Żabcia :D

15 komentarzy:

  1. Cieszę się, że wszystkie prezenty dotarły i, że jesteś zadowolona, małe sprostowanie ode mnie nie broszka tylko wsuwka do włosów, jak zobaczyłam tą ciemnozieloną satynę od razu wpadłam na pomysł, że idealnie będzie pasowała do Twojego koloru włosów, mam nadzieję, że się przyda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tfu, nie wiem, czemu mi się ubzdurało, że broszka - nawet wpinałam ją już we włosy (masz rację - kolor idealny!)... to chyba przez tą ilość zdjęć itd.:P
      dzięki, już poprawiłam!

      Usuń
  2. Cudne prezenty, oij- podprowadziłabym Ci sporo z nich:-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Normalnie mnie zazdrość pochłonęła. Wszystko bym ci zabrała. Same pieknosci

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne prezenty!!! No tak, to można obchodzić urodziny :DDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prezenty dostałaś!

    OdpowiedzUsuń
  6. Otrzymałaś wspaniałe prezenciki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super prezenty dostałaś - już nie mogę się doczekać kiedy ja tak będę rozpakowywać prezenty (ja kończę tę wymiankę.
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale prezentów!A najbardziej podoba mi się fotka babeczkowego wieszaka w chmurach :-D

    OdpowiedzUsuń
  9. Normalnie niesamowita wymianka! Tyle wspaniałości... Ja na Twoim miejscu (jakbym już ochłonęła oczywiście) rozłożyłabym wszystko na podłodze i przez kolejne godziny oglądała wszystko po kilka razy;)))) Tak jak po świętach Bożego Narodzenia! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super prezenty :)
    Jeśli chodzi o księgę to różnie to robię, czasem kleje klejem magic, czasem na cielo a czasem tylko przytrzymuję i od razu nakładam widoczne kreski kleju na ciepło.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. same cuda i cudeńka :-)
    wcale się nie dziwię tej dziecięcej radości ogarniającej kolejne solenizantki, toż to lepiej jak Św, Mikołaj, nie .-D

    OdpowiedzUsuń