piątek, 23 sierpnia 2013

Podaj dalej!

Jakiś czas temu zgłosiłam się do zabawy u CreaDivy. Bardzo się ucieszyłam, że się załapałam - ja szydełkować nie potrafię, a tu taka okazja dostać jakieś cudaki :)
I tak oto dzisiaj otrzymałam paczuszkę...
Co za piękny dzień :D dostałam przepiękne rzeczy, same zobaczcie:

 wszystko razem :)


 tajemniczy woreczek, a w nim...
 przepiękne, szydełkowane kolczyki! Od jakiegoś czasu takie mi się marzyły <3

 6 podkładek pod kubki ;)
 rewelacyjne mydełko :) (było pięknie zapakowane, na zdjęciach jest już bez rafii, która była po bokach)

 oraz piękna zakładka :)

Krysiu, baaaardzo Ci dziękuję za wspólną zabawę i tyle cudnych upominków!

Jak dotarło do mnie, że prawie wszystko ma związek z moim nickiem - aż się uśmiechnęłam pod nosem ;) świetny pomysł!

Ogłaszam u siebie zabawę "podaj dalej", oto zasady:

1. W zabawie biorą udział osoby prowadzące bloga, ponieważ aby "podać dalej" należy umieścić odpowiedni post na swoim blogu.
2. Osoba obdarowana zobowiązuję się wysłać drobne upominki dwóm kolejnym osobom, ma na to 365 dni.

Tak więc czekam na 2 pierwsze osoby, które chciałyby dostać odemnie jakieś upominki ;) (musicie napisać komentarz wyrażający chęć udziału)

Buziaki,
Sandra

12 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja chętnie zgłaszam się do zabawy:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już wysłałam do Ciebie maila z prośbą o adres do wysyłki :)

      Usuń
  3. ale super dopasowane do Ciebie są te prezenty :)
    to ja chętnie się zgłaszam :) o ile pamiętam to w paczce ode mnie musi być coś zrobionego własnoręcznie przeze mnie, tak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, właściwie to chodzi głównie o rękodzieło ;)

      Usuń
  4. Hahaha faktycznie dopasowane do nicka :D Gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zielone prezenciki :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale urocze! I Pani Żabka!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Owszem, w tym roku zaczynam, pierwszy rok przede mną. Stresik lekki już mnie dopada :)
    Będę studiowała filologię ugrofińską.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zielone kolczyki są na prawdę urocze :D

    OdpowiedzUsuń