niedziela, 13 maja 2018

Komplet ślubny

Dzień dobry w tę słoneczną niedzielę!
Chwilę mnie tu nie było... straciłam chęci do twórczego spędzania czasu, miałam jakiś kryzys...
Ale myślę, że już go zażegnałam. Taką mam nadzieję :)
i czuję, że brakowało mi koralikowania, więc ruszam z nowymi projektami.

Dzisiaj chcę Wam pokazać ślubny zestaw biżuterii. Kryształki Swarovskiego w rozmiarach 8 i 12mm w odcieniu fuchsia otoczone białymi koralikami toho. Wszystkie metalowe elementy wykonane są ze srebra.
Komplet składa się z kolczyków, naszyjnika oraz bransoletki.










Jak Wam się podoba? ;)
Robiłam jeszcze jeden komplet ślubny, ale w zupełnie nie-ślubnych kolorach (nieskromnie powiem, że wyszedł bosko!) Pokażę go Wam następnym razem ;)

Tymczasem - życzę Wam leniwego, niedzielnego wieczoru i pięknego, słonecznego nowego tygodnia!

8 komentarzy:

  1. Komplecik jest przecudowny!!!! Pierwszy rzut oka na małe zdjęcie - przepyszne ciasteczka do schrupania ;)
    Dobrze, że jesteś :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny, cudowny :) Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny i delikatny komplecik

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny komplecik, delikatny, subtelny... naprawdę jest co podziwiać; fotki też ładne zrobiłaś
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń