sobota, 18 listopada 2017

Herbaciarka i skrzynka na klucze

Dobry wieczór :)

Jakiś czas temu, na wymianki stworzyłam sporo rzeczy w technice decoupage - m.in. herbaciarkę z 3 przegródkami w anioły oraz przecieraną skrzynkę na klucze:







Sama dla siebie chyba też muszę taką skrzynkę zrobić ;)
trochę było z nią zabawy, ale było warto. Nowa właścicielka zadowolona, to ja także ;)

Udanej, słonecznej niedzieli wszystkim życzę :)

PS. A jak Wasze przygotowania do Świąt? Ja zaczęłam robić bombki dopiero jakiś tydzień temu... i boję się, że zaczęłam za późno biorąc pod uwagę planowaną ilość do zrobienia :D

7 komentarzy:

  1. Herbaciarka jest śliczniutka, ale skrzynka na klucze bardziej się mi podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne;) Nie przejmuj się ja może tez sie wyrobię...Oby...dzis pierwsza noc, kiedy mogę coś poskrobać;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześlicznie, jestem oczarowana ! Pozdrawiam cieplutko i życze spokojnej nocy <3

    OdpowiedzUsuń