środa, 17 maja 2017

Słodkości (cz.22)

Dzisiaj nadrabiam słodkie zaległości ;)
Mam nadzieję, że mimo wysokiej temperatury za oknem (wreszcie!), z chęcią obejrzycie słodkie zdjęcia.

Najpierw zasypię Was sernikami...

Sernik z masłem orzechowym i czekoladą - klik
Zakochałam się w maśle orzechowym i próbuję różnych wypieków z jego udziałem.

Sernik z kajmakiem - robiłam już nie raz, i na pewno będę do niego wracać ;)

Sernik nowojorski, uwielbiam! klik

Sernik z oreo ;) klik
Tutaj ze względu na potrzebę zużycia twarogu nieco zmieniłam proporcje. Wyszedł mi trochę zbyt mazisty, ale nadal pyszny :)

Sernik banoffee - klik
Po nim chyba spodziewałam się czegoś więcej...
Tyle smaków i warstw, a wyszło jakby... mdło?

Tort kokosowy - krem jest obłędny! :) klik
Polecam bardzo!

Babeczka z serduchem ;) klik

Jogurtowe muffiny z lemon curdem i bezą a'la ciepłe lody; same muffiny są rewelacyjne (żeby to podkreślić powiem, że mam tylko 3 ulubione przepisy na muffiny i mało które faktycznie mi smakują, jestem bardzo wybredna w tej kwestii ;)) - klik

Babeczki kakaowe z kremem kajmakowym - pyszne :)
Robiłam je już kiedyś, ale z kremem wg przepisu, tj. z masłem. W ogóle nie trzymał kształtu...
Zaryzykowałam z mascarpone i wyszło idealnie ;)
Proporcje na krem to 250g mascarpone i 250g kajmaku.
Muszę Wam powiedzieć, że w ostatnim czasie totalnie zakochałam się w mascarpone... kremy na jego bazie są fantastyczne :) i bardzo stabilne, a to ważne!

Słodkości życzę ;)

10 komentarzy:

  1. Uwielbiam serniki! Dziewczyno gdzie Ty mieszkasz, bo będę jutro na ciastku??/

    OdpowiedzUsuń
  2. pyszne zestawianie i jest w nim wszystko to co uwielbia moja rodzina;)

    OdpowiedzUsuń
  3. same pyszności , bosze jadłabym je wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ty to robisz? Twoje słodkie wyroby prezentują się rewelacyjnie i podejrzewam, że smakują jeszcze lepiej :) Jesteś wszechstronnie uzdolnioną osobą :) Podziwiam i gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie po obiedzie przydałoby się coś słodkiego! :D Pyszne pyszności tworzysz :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zglos sie do kolejnej edycji Bake off , cala blogosfera bedzie trzymac kciuki ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. ale słodkości :) ja dzisiaj upiekłam ciasto z batatami ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Narobiłaś mi ochoty na te serniki! Wyglądają świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dlaczego jeszcze nie otworzyłaś cukierni ??? :D cudowności ! zwłasza to ciasto z serduszkiem !

    OdpowiedzUsuń