czwartek, 11 lutego 2016

Świderki

Kochane, na początku dziękuję Wam za wszystkie miłe słowa i gratulacje!:)
Teraz mam nadzieję, że dostanę się na wybraną specjalizację - jutro wyniki... trochę się stresuję, bo jest mało miejsc. Ale jestem pozytywnej myśli!

Jeśli chodzi o posta - już dawno chodziły za mną bransoletki - świderki... kiedyś już co prawda próbowałam je robić, ale efekt mnie nie zadowolił. Poszperałam trochę w necie, zainspirowałam się, i oto są - moje pierwsze bransoletki świderki, czyli sznury szydełkowo-koralikowe o nieco bardziej fantazyjnym kształcie ;)






Moja mama myślała, że zrobiłam 2 sznury i je ze sobą przeplotłam ;)
Wszystkie 3 były prezentami urodzinowymi.
Zrobione zostały z Toho 11, 8 oraz 6.
I jak Wam się podobają?

Ah, i chciałabym się Wam pochwalić wygranym candy w Gosikowym Zakątku, zobaczcie co dostałam:




Podziwiam, bo ja w scrapkowaniu raczkuję. Gosiu, dziękuję Ci raz jeszcze! A Was zachęcam do odwiedzenia bloga Gosi :)

21 komentarzy:

  1. Piękne są te bransoletki. Kiedys ktos wysłał mi taką w wymiance, niestety mi się rozwaliła i bardzo żaluję

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje wygranej:-) piękne prezenty, bransoletki również bardzo mi się podobają, szczególnie ta środkową:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te świderki :) gratuluję wygranej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne bransoletki :) Trzymam kciuki, żebyś dostała się na wymarzoną specjalizację.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sandra a jaką sekwencję robiłaś i ile koralików w rzędzie? ja taki świderek zrobiłam na razie jeden, ale też nie jestem na razie z niego zadowolona - tylko że robiłam z krzywusków i dawałam chyba na 5 k mały, średni, większy itd.
    mi się najbardziej podoba ten niebiesko-srebrny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bransoletki cudowne, bardzo mi się podobają, a wygrane nagrody wspaniałe :) Oby więcej takich :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne, ale jedna najpiękniejsza:-D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe bransoletki! Obie są przepiękne! Gratuluję wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne!!! :))))
    Trzymam kciuki za jutro ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. same wspaniałości pokazujesz, ale co tu się dziwić, w końcu zdolna kobieta z Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  11. Za każdym razem, kiedy do Ciebie zaglądam, zastanawiam się, czym mnie jeszcze zaskoczysz. I za każdym razem Ci się to udaje :-) Takich świderkowych bransoletek to ja jeszcze nie widziałam - świetne! :-) Trzzymam kciuki za specjalizację i życzę spokojnego, mimo wszystko, wieczoru :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Po pierwsze piękne bransoletki! Może kiedyś też nauczę się je robić (mam dwie i świetnie się noszą). Sama nie wiem, która mi się bardziej podoba, czy ta pierwsza, czy może ta druga z białym i pastelowym? Chyba jednak postawię na pastele. Będę trzymać kciuki za "wejściówkę" na wymarzoną specjalizację!!!;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowne :) jaki piękny kształt :)
    gratuluję wygranej ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bransoletki wyszły super, piękne kolory :))). Gratuluję wygrane candy u Gosi, fajne prezenty :))). Trzymam kciuki za "wejściówkę", musi się udać!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Niesamowite są, szczególnie ta pierwsza! :)
    Gratuluję, nagrody naprawdę śliczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie dziwię się Twojej Mamie, bo też nie mam pojęcia, w jaki sposób powstają takie cuda.
    Obie są śliczne!
    Gratuluję Ci wygranej i trzymam kciuki za specjalizację, chociaż Ty już pewnie znasz wyniki, bo ja jak zwykle spóźniona z komentarzem jestem ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mimo spóźnionego komentarza trzymam kciuki :) Mam nadzieję, że wszystko poszło po Twojej myśli!

      Usuń
  17. Bransoletki śliczne, takie optymistyczne. Gratuluję wspaniałości :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję wygranej:)
    Piękne bransoletki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bransoletki wyglądają cudnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ciekawie wyglądaja te świderki :)

    OdpowiedzUsuń