piątek, 12 października 2018

Wymianka kaktusowa - podsumowanie

Przyszedł czas na podsumowanie letniej wymianki kaktusowej (no, rychło w czas :P) organizowanej przez Ewę - Hubkę. 
Już dawno nie brałam udziału w wymiankach tematycznych, poza tym mam wrażenie, że jest ich jakby... mniej? Kiedyś co rusz można było w jakiejś wziąć udział, a teraz mam wrażenie, że jest ich jak na lekarstwo...
Więc jak napisała do mnie Ewcia z pytaniem, czy chciałabym wziąć udział w wymiance, to nie wahałam się długo ;) szczególnie, że tematem przewodnim były kaktusy/egzotyczne liście/monstera, a ja mam ne motywy ostatnio fazę :)

Moją parą została Violetta Ewa. Oto, co dla niej przygotowałam:


herbaciarkę z ręcznie malowanym motywem monstery. Dookoła okleiłam ją sztucznymi gałązkami - myślę, że wyszło całkiem, całkiem. 
Do tego bransoletka/zakładka z muliny, szydełkowy kaktusik (mój pierwszy), palmowe podkładki pod kubeczki.




Muszę się nieskromnie przyznać, że z kaktusika jestem bardzo zadowolona :)





Całość paczuszki prezentowała się tak:

Natomiast do mnie przywędrowały takie piękności:

Bardzo klimatyczna kartka z okienkiem, czyż nie jest piękna? ;)

Haftowane kaktusiki w ramce:

Kubas z lamą:

Haftowany medalion:

Do tego jeszcze kilka pięknych mydełek, ale niestety nie zrobiłam im zdjęcia.
Mojej parce dziękuję za udaną wymiankę, a Ewci za to, że o mnie pamiętała ;) i za samą organizację, która przypomniała mi czasy świetności blogowych wymianek ;)

Przede mną kilka prywatnych wymianek, czasowo nie wyrabiam, ale z końcem października będę miała tydzień urlopu, to mam nadzieję że wszystko ponadrabiam :)

U mnie piękna złota jesień, kolorowe liście pod nogami, przyjemne ciepełko w ciągu dnia...
oby taka aura utrzymała się jak najdłużej!
Buziaki!

8 komentarzy:

  1. Bardzo udana wymiana, wspaniałe niespodzianki.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko piękne, a najbardziej zachwyciła mnie kartka z misiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, jak wspaniale ogladać takie wymioanki! Super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze raz bardzo dziękuje, herbaciarka w uzyciu, kaktusik stoik na póleczce :), wszystko przepiekne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna wymianeczka... zachwyciły mnie haftowane kaktusiki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zielone szaleństwo!!! Cudownie!!!! :)

    OdpowiedzUsuń