sobota, 22 lipca 2017

Bransoletki z kamieni naturalnych

Cześć kochani!
Dzisiaj chciałam Wam pokazać najprostsze, ale urzekające swoim pięknem bransoletki z kamieni naturalnych - a dokładnie kryształu górskiego i agatu kwasowanego :) 
mnie urzekł szczególnie ten drugi - każdy koralik jest inny.





Te dwie ślicznotki powędrowały do znajomej, z którą się wymieniałam :)


obie zawieszki zrobione są ze srebra


I fotka na ręce nowej właścicielki:

Nasza wymianka (już druga) oczywicie zaliczona jest do udanych :)
tak sobie myślę, że za jakiś czas pewnie wrzucę zdjęcia tych wszystkich cudownych tworków, które otrzymałam od Was w ostatnim czasie w ramach wymianek i nie tylko - w końcu trzeba chwalić i promować zdolne łapki! ;)

Chciałam Was jeszcze zaprosić do mojego wyzwania w KTM, które prowadzę jako gościnna projektantka - tematem są słodkości. Mile widziane są zarówno wypieki, jak i ogólnie pojęte rękodzieło ;)
myślałam, że temat jest dość wdzięczny, ale póki co zgłoszeń brak...
na dodawanie prac jest jeszcze 9 dni, zachęcam!


życzę wszystkim pięknego weekendu!

12 komentarzy:

  1. Śliczne są te koraliki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację, te korale mają niepowtarzalne wzorki. Piękne bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubie biżuterie z naturalnych elementów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bransoletki jak najbardziej w moich kolorkach :)
    Oj chętna to i ja bym była na wymiankę ....

    OdpowiedzUsuń
  5. Są śliczne! Nie dość, że uwielbiam takie bransoletki, to jeszcze te kolory i fakt, że są z naturalnych kamieni uwiodły mnie niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne, masz rację! Każdy koralik inny, piękny i niepowtarzalny! Cudowna praca , gratuluję talentu i pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne te koraliki :) niby proste a jaki efekt dają :) Rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam kamienie naturalne... wszystkie !
    ładna, skromna, delikatna bransoletka
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie proste, a fakt,że z kamienie naturalnych..jak sama mówisz:każdy kamień jest inny i niepowtarzalny, więc każda bransoletka to unikat;)

    OdpowiedzUsuń