czwartek, 3 września 2015

Haft krzyżykowy - zaczynam!

Ponieważ uwielbiam próbować nowych technik...
a w paczce urodzinowej od Teresy był zestawik do wyhaftowania kwiatka...
to nie mogłam sobie odmówić spróbowania i muszę Wam powiedzieć, że spodobał mi się haft krzyżykowy i nie myślałam, że jest to takie proste :)
Oczywiście to mała forma, więc łatwo mówić... i tak zajęła mi sporo czasu... teraz jeszcze bardziej podziwiam wszystkie kobietki, które haftują np. całe obrazy :)

Gdyby nie Teresa, to pewnie nie wzięłabym się tak szybko za tą technikę :) dziękuję!
A teraz do rzeczy...


Owy kwiatek to cyklamen :)


Postanowiłam zrobić z niego kartkę imieninową dla mojej babci.

Prosta, ale mi się podoba ;)

I jak Wam się podoba? :)

28 komentarzy:

  1. Wspaniały początek, cudowny hafcik.

    OdpowiedzUsuń
  2. całkiem fajnie Ci to wyszło, śliczny hafcik, może w takim razie klczyki haftowane? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyszło! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super Ci to wyszlo :))) Probowalam ,latwe do zrobienia ,alee meczylo mnie ,ze tak dluuugo to sie robi :)) Ja tez Baaardzo Podziwiam Osobki co dzialaja w tej dziedzinie !!! :) Karteczka wyszla Suuper :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Hafcik wyszedł Ci prześlicznie, a kartka z nim jest przepiękna :DDD

    OdpowiedzUsuń
  6. Kwiatuszek pięknie wyhaftowałaś, a cała kartka bardzo fajnie wyszła. Też mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Haft krzyżykowy jest bardzo prosty i efektowny - mimo wszystko ;) Piękna karteczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja!!!!!!!!! ja tez mam ten zestawik i...nie wiem, jak zacząć...ech, jakas tępa jestem :-?(

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też taki prezencik dostałam od Tereski :D fajny nie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No widzisz :) pierwsze koty za płoty :) teraz to już z górki. Najważniejsze, że się odważyłaś i zaczęłaś, ale uważaj...to strasznie wciąga ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tego wszystkiego nie napisałam, że Twój hafcik jest uroczy, a karteczka z nim piękna. Babcia z pewnością bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale super! Widzisz, zawsze wiedziałam, że masz wiele ukrytych talentów, tutaj ujawnia się kolejny :-) A karteczka z haftem wygląda wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ja bym dostała cały zestaw do spróbowania nowej techniki bym była mega zadowolona. strasznie irytuje mnie to ze jak potrzebujesz kilka materiałów to czasem musisz kupować w różnych sklepach i ponosić kilka kosztów wysyłki... pozdrawiam i zapraszam do mnie na candy:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna karteczka :) Bardzo ładnie wyszyłaś obrazek. Uprzedzam że haft xxx wciąga. Ciekawa jestem co jako następne wyszyjesz

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie Ci wyszło :))) Czekam na kolejne hafciki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. tez mam taki mini zestawik własnie z tym kwiatkiem :0 tylko jeszcze jakos sie za niego nie zwzięłam :p a ty bardzo fajnie wykorzystałaś swój :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie Ci poszło :) Karteczka fajnie skomponowana, podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. karteczka jest cudowna, haft przeuroczy, super ci wyszło :)
    wszystkiego najlepszego dla babci ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej w odpowiedzi na Twój komentarz chciałam Ci pokazać bransoletke z bezowej lawy http://eetoilee.blogspot.com/2014/10/wymianka-jesienna.html?m=0 mam w domu jeszcze różowe koraliki, a Pani od której kupowałam miała zestawy we wszystkich kolorach. ja też kiedyś myślałam ze ława wulkaniczna występuje tylko w takich neutralnych kolorkach :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, wyszło to wspaniale! :-) Zazdroszczę zdolności...

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie Ci to wyszło! :)
    Karteczka pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ty wiesz, że haft krzyżykowy jest na mojej liście marzeń? :-)) Liczę na to, że któregoś pięknego dnia się nim zajmę. Twoja pierwsza praca bardzo mi się podoba. Jak myślisz, wciągnęło Cię na dobre? :-)) Pozdrawiam serdecznie, już lekko jesiennie :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Haft krzyżykowy, kiedyś haftowałam, nawet obraz teściowej zrobiłam hhahaa. Trzeba mieć cierpliwość do tego ;) Świetnie Ci wyszedł :):)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładnie ci wyszło :) już nie jeden raz pisałam tutaj że masz talent :) A karteczka lepsza niż te na sklepowych półkach... może jakiś sklep powinnaś otworzyć :) albo mieć własną hand made markę karteczek...

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie :) Karteczka przepiękna- marzenie. Czy jest coś czego nie potrafisz zrobić ? ;) Gratuluję i PODZIWIAM :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Trzeba mieć cierpliwość do tego...anielską! ;-D

    OdpowiedzUsuń