wtorek, 10 czerwca 2014

Bransoletka w kwiatki

Został mi do zdania ostatni egzamin... najgorszy... ustny... już jutro. Boję się! trzymajcie za mnie kciuki :P
Jeśli się uda, to już będę miała luz - może zacznę wreszcie więcej tworzyć ;)
W ostatnim czasie stworzyłam bransoletkę w kwiatki i pierścionek - jeśli Wam się podoba taki zestawik to będzie można go niedługo wylicytować na fb (jak już zostanie wrzucony na bazarek, to zaktualizuję notkę i wrzucę linka) ogólnie to zwlekałam trochę z tą notką czekając aż bransoletka pojawi się na bazarku, ale chyba jeszcze trochę to potrwa...

edit: KLIK, jeśli nie będzie "na wierzchu" to na pewno gdzieś niżej. Zachęcam do licytacji - możecie wesprzeć małą Julkę w walce o zdrowe nóżki!


Kupiłam sobie całkiem niedawno takie oto cudeńka:


Idealne na lato - kolorowe, lekkie... Solidnie wykonane, no i po prostu piękne!
Od jakiegoś czasu jestem strasznie wybredna jeśli chodzi o kolczyki, rzadko kiedy noszę, a jak noszę, to muszą mi się bardzo podobać. Te zdecydowanie zaliczają się do tej grupy ;)
Zapraszam na bloga autorki: klik. Tworzy naprawdę piękne rzeczy!

6 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki - na pewno wszystko pójdzie dobrze :-)
    Piękny komplet - bransoletka i pierścionek. Kolczyki - masz rację - doskonałe na lato :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny komplecik, czekamy zatem na licytację. Powodzenia na egzaminie, na pewno dasz radę, przecież taka zdolna z Ciebie kobieta :-D A Różany Kącik Dzieł Rąk Własnych znam nie od dziś i też często tam zaglądam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne kolczyki! Pewnie TOHO! Aż mam chrapkę na zrobienie sobie podobnych! Mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. komplet dodany na wydarzenie, dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta bransoletka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że egzamin zaliczony na 5 :)
    Cieszę się, że kolczyki przypadły Ci do gustu :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń