wtorek, 22 kwietnia 2014

Tort Hello Kitty

U mnie ostatnio bardzo kulinarnie ;) W zeszłym tygodniu zadzwonił do mnie wujek z prośbą o zrobienie torta dla swojej 3 letniej córeczki. Gdy zapytałam, czy ma jakiś pomysł, powiedział, że może być coś z Myszką Minnie/Miki. Ale że nie mam czarnego barwnika (muszę go w końcu zamówić...), to zaproponowałam Hello Kitty. Rodzice mojej kuznki chętnie się zgodzili. Dla mnie to też +, bo wiedziałam, że przy tym torcie się nie namęczę :P


Po wrzuceniu fotki na fejsbuka przyjaciółka zwróciła mi uwagę, że kitty ma za blisko oczy. Więc poprawiłam. Ostatecznie torcik wyglądał tak (zdj. z tel.):


Z oczami miałam małe "przeboje", bo chciałam je zrobić z m&m'sów orzechowych, ale jak się okazało - w opakowaniu był tylko jeden brązowy m&m's! :P na szczęście poratowała mnie sąsiadka czekoladowymi jajeczkami ;)

No i ogólnie pierwszy raz odważyłam się zrobić tort pokryty masą cukrową, który w środku ma krem na bazie śmietany. Ale to dlatego, że pokryłam wierzch i boki tortu masą maślaną - wiedziałam, że dzięki temu śmietana nie rozpuści masy cukrowej a i sama masa będzie się dobrze trzymać :)

Ogólnie cieszę się strasznie, bo widzę ogromne postępy w pracy z masą cukrową.

Jak Wam się podoba?

10 komentarzy:

  1. Ty to robiłaś:OOO
    wow też chce taki :) piękny hello kitty :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest wspaniały!!!! Dopracowany na maksa i do tego te różowe kokardeczki!!! Odlot! :D:D:D
    Wychodzą Ci świetnie te słodkości! Może pomyślisz o jakiejś małej słodkiej firmie? :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ;) chciałabym mieć takie zdolności heh ;) rewelacja naprawdę

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczny i słodziutki! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. O nie! Spojrzałam źle i teraz Kitty przekształca mi się w kurczaka po chwili! Wąsy to skrzydła, a nosek do dziób :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawdziwe dzieło sztuki w kategorii tortów dziecięcych! Ja też myślę, że powinnaś założyć własną cukiernię, zdecydowanie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. jest świetny! dziewczynka była pewnie zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń