poniedziałek, 22 lipca 2013

Tydzień w zdjęciach

Ten post miał być wczoraj, ale wczoraj była recenzja (chciałam wrzucić coś bardziej "treściwego")

pierwsze małe zbiory lawendy; 
my na plaży (w bluzach... był wieczór); 
kwas chlebowy, który można było dostać na plaży - moja przyjaciółka skorzystała, ja spróbowałam, ale jakoś nie przypadł mi do gustu ;p)
ja z przyjaciółką na imprezie w strojach, których zapowiedzią było zdjęcie w perukach.

 Ananasowe fondue; koktajl z kiwi, nektarynki i banana; donut(moje śniadanie); owoce leśne(sama zbierałam;p)

Dzisiaj planuję zobić ciacho z tymi owocami, jestem ciekawa jak wyjdzie :)
A póki co uciekam dalej zbierać miętę i lawendę ;)

8 komentarzy:

  1. Ale wypiłabym ten yy koktajl ? :D Wygląda przepysznie! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. 4 zdjęcie jest najlepsze! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie koktajle...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jasne ; ) Mogę Ci cały wygląd zmienić. Musiałabyś podać mi jakieś informacje, szczególnie kolorystykę i co miałoby być na obrazkach. Jeżeli masz jakieś ciekawe, albo chciałabyś swoje zdjęcia- byłoby super ;) Wyślij szczegóły na: natalyyjka@wp.pl ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia
    i jakie pyszności ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. fondue <3 koktajl <3 mmmm :D donucik :DDD Ale pyszności ;d

    OdpowiedzUsuń