piątek, 26 lipca 2013

Imieniny Anny...

...czyli m.in. imieniny mojej-mam-nadzieję-przyszłej-teściowej.
Postanowiłam zrobić jej małą niespodziankę ;)



Miałam spore problemy z osadzeniem kryształka, ale w końcu jakoś się udało. Korzystałam z tutoriala -> KLIK, tyle, że oczywiście zrobiłam wisiorek a nie kolczyki, odwróciłam do góry nogami i nie przyszyłam "łezki".


 Do tego bransoletka, a całość zapakowana w słodkie dekupażowe pudełeczko:


Pudełko już się tu wcześniej pojawiło. Wiem, że kolorystycznie do biżuterii nie pasuje, ale innego nie mam i nie miałam możliwości wykonania nowego. A chcę, żeby wszystko było wykonane ręcznie ;)

Do tego dołączę jeszcze bukiecik z lawendy. Ciekawa jestem reakcji!

WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO WSZYSTKIM ANNOM!
(w tym mojej przyjaciółce, od której dzisiaj przyszła paczuszka ze ślicznymi bransoletkami kumihimo):


dzięki!

11 komentarzy:

  1. Śliczne, idealny prezent dla na-pewno-idealnej-przyszłej-teściowej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na miejscu teściowej skakałabym z radości :) Jestem pewna, że przyszła teściowa będzie zadowolona :)

    Bransoletki od koleżanki śliczne ;) Również dokładam się do życzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Napewno jej się spodoba ten prezent. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny ten sutasz :D I teściowa na pewno będzie zadowolona :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Napisz jak przyszłej teściowej spodobał się prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ależ dobra synowa się kroi Twojej teściowej :) super prezencik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anna to pękne imię,a Twoja biżuteria cudna.Kobieca i letnia.Pozdrawiam Jola

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam Cię za to, ze potrafisz takie rzeczy wyczarować!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku ! Na Twoich zdjęciach wyglądają ładniej niż na moich :) Ciesze się że się podobają ;)

    Twoja przyjaciółka Anna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny sutasz z kryształkiem! Przyszła teściowa na pewno będzie zachwycona!

    OdpowiedzUsuń