wtorek, 9 lipca 2013

Sutaszowo: pierwsze kolczyki

Czarno - zielone :) wzór prosty, ale przypominam: początkuję :)



 Nie mam pojęcia, czemu mi się tak włosy postrączkowały ;o może to przed te odrosty...

Kolczyki są dosyć długie i ciężkie, ale mimo to podobają mi się :)

Mam pytanie do dziewczyn zajmujących się sutaszem:
otóż ja zaczynając pracę robię na początku i końcu nici supełek, żeby nitka nie uciekała. Ale ona czasem się urywa... i muszę brać nową. A wtedy ta urwana zaczyna wyłazić i wygląda to mało estetycznie...
Jak sobie z tym radzicie?

Mam jeszcze jedno pytanie do Was... na wielu blogach widziałam (u góry, pod tytułem bloga) takie jakby zakładki z odnośnikami (np. na blogach kosmetycznych: maski; szampony; płukanki itd.)
wiecie jak coś takiego zrobić, dacie radę mi pomóc? :)
Byłabym wdzięczna :)

I na koniec wrzucam jeszcze zdjęcia kociaków:

tutaj kotka przyjaciółki, która postanowiła napić się mojej wody ;p


A tu już moja kotka, która podczas ostatnich upałów próbowała się gdzieś skryć, w związku z czym wpakowała się pod moją sukienkę :D

Miłego wieczoru kochane!

16 komentarzy:

  1. Takie zakładki ja miałam razem z wybranym szablonem :) Ale pewnie można pokombinować z HTML'em i też by było... Ja mam po prostu szablon, w którym były te zakładki :)
    A kolczyki piękne, choć nie mój kolor, ale szafirkowe bardzo chętnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne, bardzo mi się podobają :)
    Sutaszem się nie zajmuje jednak w beadingu jest podobnie. Ja na zawiązany supełek zazwyczaj daje kropelkę kleju :)I wtedy się nie rozwiązuje ani nie urywa. Chyba, że źle zrozumiałam pytanie :P
    A co do tych zakładek to są to "strony". Są pod postami i nad komentarzami (w przeglądzie). W układzie możesz zmienić położenie stron :) Mam nadzieję, że pomogłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny kolor kolczyków, lubię taką butelkową zieleń :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do zakładek, to musisz dodać pod nagłówkiem gadżet /strony/, następnie wejść w projekt, zakładkę strony i wtedy dodajesz ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, długie kolczyki. Robią wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nominowałam Cię do Versatile Blogger Award ;)

    darmoszki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kolczyki ;D
    Ja wiem tyle, że trzeba tam po prostu wkleić odnośniki do etykiet, tylko nwm jeszcze jak :D

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne kolczyki, choć jak mówisz, że są ciężkie to już nie dla mnie, pozdrawiam i zapraszam do mnie, może skusisz się na wymiankę?

    OdpowiedzUsuń
  9. Chcę Twojego kota! ;P
    Co do kolczyków to... podziwiam, że potrafisz takie rzeczy robić. A co do drugiego pytania, to chodzi o takie coś, co np. jest u mnie na blogu, że mam "moje włosy", "denko" itp?

    Co do 50 twarzy: Jak się dowiedziałam już po przeczytaniu, to ta książka miała taka być. I dlatego autorka, jak się domyślam, nie została pozwana o plagiat. Bo to miał być "funfick" czy jakoś tak. Po prostu autorka po przeczytaniu zmierzchu chciała napisać ciąg dalszy, po swojemu czy coś takiego, zmieniając co nieco.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja szyję żyłką, nie rwie się w ogóle :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja zachwycę się czarniuchem :) uwielbiam czarne koty :) mojego już rok nie mam, ale jak widzę u kogoś to mi się od razu mój przypomina :)
    ładną masz kotkę :)

    OdpowiedzUsuń