piątek, 16 grudnia 2016

Świąteczny klimat - świeczniki DIY

Wieczorową porą przychodzę do Was z prostym pomysłem na świeczniki świąteczne. 
Zrobiła je moja siostra (ja tylko zawiązałam sznureczki z pomarańczami i zrobiłam zdjęcia ;))

Aby zrobić taki lampion wystarczy zwykły, duży słoik i biała farba; ew. szablon. No i chwilka wolnego czasu :) 

U nas świeczniki zdobią kominek w salonie, oto jak się prezentują:



I nocą...



Jak Wam się podobają?

Mi bardzo - są proste i szybkie do zrobienia, w dodatku nie trzeba do nich jakichś wymyślnych i drogich materiałów... a efekt genialny :)

Wydaje mi się, że takie lampiony są fajnym pomysłem na prezent.

Pozdrawiam Was ciepło i wracam do pieczenia piernika staropolskiego ;)

11 komentarzy:

  1. Przepiękne i łatwe do wykonania !!
    Chyba również wykonam sobie takie świeczniki do uprzyjemniania zimowych wieczorów - dziękuję za inspirację !! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł, mega efekt;-)i w dodatku za grosze, to lubię!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł. U mnie też słoiki naprodukowane :) Troszkę inne ale super się sprawdzają jako lampiony :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne! Klimat na pewno robią :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kto by pomyslał ze najzwyklejszensloiki mogą tak świetnie się prezentować☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Super są te lampiony i fajny klimat wprowadzają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają zachwycająco:)Podziwiam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń