niedziela, 11 grudnia 2016

Zawieszka - serce

Cześć i czołem! :)
nie wiem, czy zwróciłyście uwagę - ale wygląd mojego bloga diametralnie się zmienił ;)
nie mogłam już patrzeć na ten róż... dzikie kolory... układ pozostał ten sam, zmienił się nagłówek, avatar i opis mej osoby...
Cieszę się, że wreszcie moje małe miejsce w sieci zyskało taki wygląd, jak chciałam.
Autorką nagłówka jest oczywiście kat.szat grafika, która robiła mi także logo.

Przechodząc do posta - już dawno marzyło mi się wyhaftować koralikami serduszkową zawieszkę na choinkę - zmobilizowałam się i - oto ona! Jestem z niej dumna :)



plecki prezentują się tak:

Serducho robiłam z różnych koralików - od Toho 11/0 i 15/0, przez rurki Preciosy po seed beads. A te czerwone kryształki to Swarki :)
Jest dość spore - z krawatką ma 8x7cm.

Korzystałam z tutoriala autorstwa Bluefairy - okazało się, że nie taki diabeł straszny ;)

Najchętniej to obwiesiłabym całą choinkę takimi koralikowymi serduszkami, ale na ich robieniu spędziłabym chyba całe wieki :P

Jak Wam się podoba taka zawieszka? :)

Przesyłam buziaki i życzę miłej niedzieli!

19 komentarzy:

  1. No i powinnaś być dumna, zawieszka jest boska! I w kolorystyce moich choinkowych ozdób :))
    Nowa szata bloga - super! Bardzo przejrzyście teraz i spokojniej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie blog zyskał na jakości a serducho śliczne :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jaka piękna <3 całą choinkę bym takimi przyozdobiła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się nowy wygląd bloga :)
    Serduszko jest cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. urocze :) i dobry patent na resztki koralikowe :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne zmiany:))) Mi sie baardzo podoba :)) A serduszko Przesliczne :)) Mysle ,ze jakos zawieszka tez by Suuper sie sprawdzilo :))) Pozdrawiam Cie cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  7. właśnie miałam pisac że chyba mnie dawno nie było bo coś sie zmieniło ^_^ bardzo fajnie, żabki sa przeurocze :) a serduszko bardzo ciekawie sie prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne serduszko :) Złoto czerwone, iście świąteczne barwy, pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna zawieszka!!! Zmieniony blog wygląda bardzo fajnie, a logo pięknie :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyszło to odświeżenie :D Tym chętniej będę do Ciebie zaglądać, wiedząc, że u Ciebie jest wiosennie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo bogate serducho, wygląda świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne serducho, naprawdę uzyskałaś świetny efekt. Szkoda tylko, że jest tak bardzo czasochłonne...Już oczami wyobraźni widzę, jak na choince jest ich całkiem spora gromadka...Pewnie trzeba byłoby dziergać już w czerwcu;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka piękna! Ta kompozycja kolorystyczna, jest wyjatkowo udana.

    OdpowiedzUsuń