środa, 9 stycznia 2019

Poświątecznie...

Witajcie w Nowym Roku :)
mam nadzieję, że dobrze go zaczęłyście. 
Oby był owocny pod względem rękodzielniczym, ale nie tylko - zdrowia i samych sukcesów dla Was!
Dla mnie ten rok będzie bardzo wyjątkowy, niestety zapowiada się też smutny...

Dzisiaj przychodzę do Was z postem jeszcze świątecznym, zdecydowałam się zrobić 2 bombki przestrzenne - robiam je pierwszy raz i jestem całkiem zadowolona :)

pierwsza - z domkiem otoczonym płotem i 3 choinkami


Druga - 3 choineczki


Na łączenia przykleiłam delikatną, cienką białą koronkę.
Mogłam w sumie wrzucić te zdjęcia przed świętami - wpasowałyby się w klimat...
jednak nie mogłam się zabrać za zgranie zdjęć, więc są dopiero teraz.

Trzymajcie się ciepło!


2 komentarze:

  1. Śliczne bombeczki.:) Wszystkiego dobrego w nowym roku.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bombki wyszły super ! Tym bardziej ,że to Twoja pierwsza próba :))

    OdpowiedzUsuń