środa, 3 października 2018

Bransoletkowy misz-masz

Dzień dobryy :)
czas trochę odświeżyć bloga...
narobiłam ostatnio sporo klasycznych bransoletek z kamieni naturalnych - one zawsze mają wzięcie :)

najwięcej bransoletek powstało z agatów (tutaj biała i niebieskie (dolne) to agart mrożony, na środku fasetkowany :)

agat i jadeit
Bardzo mi się podobają te różowce ;)

Oprócz bransoletek z kamieni naturalnych zrobiłam też takie z drobniutkich kryształków - są idealne na codzień, bardzo delikatne i eleganckie :)


Trafiły się także zwykłe "szklaki" :)

I zbliżenie...






Siostra dała mi także do wykorzystania super kolorowe, brokatowe koraliki modułowe. Zrobiłam więc dla siebie bransoletki (a co! w końcu lubię takie kolorowe akcenty :))

Ta przez swoją kolorystykę wyszła nieco jesienna.


Dawno temu na jedną z wymianek zrobiłam bransoletkę z użyciem koralików superduo (moja pierwsza taka :)), zdjęcie robocze...


W następnym poście pokażę Wam pewnie już coś nieco bardziej skomplikowanego ;)

U mnie nastała jesień, pogoda - typowo jesienna...
ale jest też w niej jakiś urok, w tych długich wieczorach...
chociaż mnie chyba łapie jakaś melancholia, muszę z nią powalczyć, coby się nie rozpanoszyła zbytnio ;) może lekarstwem będzie większa ilość rękodzieła - jestem w trakcie dogadywania kilku wymianek.

Nie chwaliłam się chyba wcześniej, ale postanowiłam jeszcze wydłużyć swoją edukację...
miałam rok przerwy ;)
teraz będę miała jeszcze zajętych większość weekendów, więc muszę pomyśleć nad lepszą organizacją swojego czasu. Oby mi się to udało :)

Buziaki dla Was!

a teraz... lecę się szykować, jadę do kolejnego salonu szukać "tej jedynej" sukni ślubnej ;)

7 komentarzy:

  1. Moc pięknych bransoletek , to prawda, są ponadczasowe i do wszystkiego pasują :)
    Czas ucieka, wieczność czeka *
    To szukaj tej jedynej , szukaj !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne bransoletki, szczególnie podobają mi się te z agatu.:) Udanego wyboru sukni. Serdeczności.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Suknia ślubna!!! Łohoho....Lubię bransoletki zwyklaki- też dają sporo radości :-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodkie bransoletki :) i jak dużo !

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne!!! :) Kolorowe szaleństwo! :) Od razu jakoś cieplej robi się tej jesieni :)
    I do tego jakie masz soczyste - letnie pazurki! :D

    OdpowiedzUsuń