poniedziałek, 15 grudnia 2014

Wymianka świąteczna - podsumowanie

Podsumowanie wymianki świątecznej - moją parą była Tynka. Koniecznie do niej zajrzyjcie - robi całą masę świetnych ciast i ciasteczek - a więc nie tylko mamy wspólną pasję, jaką jest handmade, ale także pieczenie słodkości :)

Najpierw pokażę co ja przygotowałam dla Justyny. Poprosiła mnie o bransoletkę ze sznurka satynowego, podała też ulubione kolory.
A więc przejdźmy do zdjęć :)

część była zapakowana tak...

Wszystko razem:

zamotek (który przywłaszczyła sobie jej mała córcia ;)), choineczka ze sznurka jutowego i kolczyki - bombki

do tego 5 szydełkowych zawieszek na choinkę

mydełko

 + komplecik biżuterii (kolczyki + bransoletka)

do tego przydasie (wykrawaczka do ciastek w kształcie gwiazdki, serwetki i gazetka z przepisami na ciasta, notesik z magnesem, foremki na muffiny; oraz słodkości i herbatki.

A teraz moje prezenciki od Justyny :)


Wszystko było bardzo gustownie zapakowane ;) miałam masę radości przy rozpakowywaniu paczki, a jak widzicie, do rozpakowywanie było bardzo dużo ;)
Zobaczcie tylko, ile cudowności!

Poprosiłam Justynę o coś związanego z motywem czekolady ;)
oto i jest...
ekologiczny zeszycik :)

koronkowa pucha

pudełko pełne kordonków ;)

a do tego 2 komplety biżuterii...

genialny, zielony, zrobiony na bazie ze sznurka sutaszowego ;)
strasznie mi się ten zestaw podoba - do moich włosów pasuje idealnie :)



dostałam też... ciacha! Genialne, potrójnie czekoladowe - takich potrójnych "zestawików" było 3 :)
no i do tego w koronkowej puszce były pierniczki! Pięknie przyozdobione ;)
(na zdjęciu już w innej puszce)

Do tego słodkości, przydasie... była oczywiście czekolada, ale nie zdążyła się załapać na zdjęcie ;)
i suszony owoc dzikiej róży - było dużo więcej, ale tylko tyle mi się zmieściło w ręce ;)

+ super pachnące suszone plasterki pomarańczy i jabłek, ozdoby świąteczne, karteczka, szyszki i świetne foremki :)

Justynie jeszcze raz dziękuję za udaną wymiankę, a organizatorce za zorganizowanie wymianki :)

12 komentarzy:

  1. Komplet biżuterii jest piękny :)
    Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna wymianka, widzę, że przyniosła sporo radości;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sandra, ja to myślę, że jeszcze nie raz się umówimy na wymiankę ;)
    Twój zestaw biżuterii cudownie się nosi!!! i idealnie z kolorkami trafiłaś!!
    WSZYSTKO znalazło u mnie już SWOJE miejsce :)
    ps. pożyczę zdjęcia od Ciebie jeśli pozwolisz...bo Twoje są CUDNE!
    i faktycznie na nikim innym ten zielony komplecik by tak dobrze nie wyglądał...hihi uwielbiam połączenie rudości z zielenią :)
    Dziękuję za super wymiankę!
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, podpisuję się rękami i nogami za kolejną wymianką! ;)
      cieszę się, że moje tworki się spodobały, Twoje też są cudne ;)
      a zdjęcia bierz śmiało ;)

      Usuń
  4. Wspaniałe prezenty powstały z okazji wymianki, same cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękna wymianka, zarówno to co przygotowałaś jak i to co dostałaś od Justyny jest cudowne...w takich wymiankach warto brać udział, gdzie ktoś wysyła rzeczy zrobione z sercem, a nie te co zalegają...

    OdpowiedzUsuń