poniedziałek, 29 września 2014

Ostatnie tworki...

Czyli to, co udało mi się stworzyć w ostatnim czasie :)
Ogólnie trochę mi się ostatnio udało zrobić, ale część z tego jest na wymiankę, więc pokażę to tutaj później ;)

wisiorek Swarovski

bransoletka tatoo choker - poprosiła mnie o nią kuzynka, bo kojarzy jej się ona z dzieciństwem :) zrobiłam wg tego tutka.


Bransoletka ze sznurków satynowych - tym razem dla mnie ;) do tego kompletu.
Tutek tutaj.


A tu jeszcze bransoletka dla babci :)


Jutro mam pierwszą wejściówkę - na laboratoriach, z różnych chemicznych aspektów związanych np. z proszkami do prania i płynami do mycia naczyń. Część notatek mam zrobione, ale zaraz muszę dokończyć... Cykam się trochę bo za późno się za to wzięłam, ale wcześniej nawet nie miałam kiedy :(
3majcie za mnie kciuki, proszę!

Udanego tygodnia!
Sandra

8 komentarzy:

  1. bransoletki ze sznurków bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowności wyczarowałaś :D Powodzenia! :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. najbardziej podoba mi sie ta zielona barnsoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bransoletki ze sznurków satynowych wyglądają świetnie, a Babcia na pewno się ucieszy! Ja bym się cieszyła :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bransoletki ze sznurków urocze! I jakie uniwersalne, i dla babci, i dla wnuczki :-) Piękne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Te ze sznurków satynowych są cudne. :)

    OdpowiedzUsuń