czwartek, 15 sierpnia 2013

50 przypadkowych faktów o mnie - 100 post!

 Aaaaa! To już mój 100 post! Z tej okazji... obiecuję zrobić candy, gdzie do wygrania będzie coś stworzonego przeze mnie z sutaszu ;) nie wiem, kiedy to candy się pojawi, bo ostatnio jestem dosyć zabiegana, ale na pewno się pojawi przed rozpoczęciem roku akademickiego ;p

Przechodząc do tagu... bardzo mi się spodobał i lubię go czytać, więc postanowiłam napisać co nieco o sobie ;)

1. Jestem zodiakalnym rakiem, bardzo ważna jest dla mnie rodzina i dom.
2. Zanim rozpoczął się mój związek z moim chłopakiem, byłam dosyć... romantyczna. I chciałam, żeby mój mężczyzna też taki był. Stało się jednak inaczej, pokochałam faceta który z romantyzmem nie ma nic wspólnego, w związku z czym ja również przestałam być romantyczna ;p
3. Będąc już w temacie związku... ze swoim TŻ jestem już lekko ponad 5 lat.
4. Kocham piec słodkości - torty, ciasta, ciasteczka... Do gotowania mnie jakoś nie ciągnie. Mój ukochany lubi gotować, więc śmieję się, że się dopełniamy :)
5. Ja urodziłam się 13 lipca, mój Patryk 13 kwietnia. Jest zatem między nami równo 3 miesiące różnicy. 13 to nasza szczęśliwa liczba :)
6. Jeszcze rok temu zarzekałam się, że nie założę sobie fejsbuka, że nie potrzebuję. W końcu jednak się złamałam, tłumacząc to rozpoczęciem studiów. I faktycznie, fb okazał się baaardzo przydatny.
7. Mam 2 widoczne blizny: jedną pod dolną wargą - efekt gonienia się wokół stołu i uderzenia o jego kant w wieku około 5 lat; drugą nad prawym kolanem - powstała podczas zabawy w przedszkolu będąc na dworzu. Nie powiem jak powstała, bo to dość drastyczne ;p
8. Mam mnóstwo pieprzyków na szyi.
9. Zawsze chciałam mieć niebieskie oczy. Najlepiej jasne. Albo zielone. Niestety matka natura obdarzyła mnie piwnymi, i to takimi zwyczajnymi ;p za to mój ukochany ma przepiękne błękitne oczy. Mam nadzieję, że w przyszłości nasze dzieci odziedziczą kolor oczu po nim ;p
10. Nie lubię mojego naturalnego koloru włosów - jest nim ciemny blond. Dlatego się farbuję. Byłam już brunetką, miałam też bordowe włosy, i w końcu finalnie od jakichś 2 lat jestem ruda :)
11. Mam zdolności manualne, ale to pewnie większość z Was wie :)
12. Kocham dzieci. Od zawsze lubiłam się nimi zajmować.
13. Studiuję towaroznawstwo.
14. Bardzo lubię podróżować.
15. Zgubiłam 2 komórki, jedną utopiłam w toalecie...
16. Częścią ciała, którą najbardziej u siebie lubię, są nogi. Uwielbiam je ;p


 może to brzmi ciut narcystycznie, ale... jestem młoda i póki co mogę je pokazywać ;) wiem, że odziedziczyłam po mamie i babci skłonność do żylaków, więc w przyszłości już nie będę mogła tego robić.
17. Kiedyś podobali mi się tylko blondyni. Później diametralnie się to zmieniło i teraz podobają mi się faceci o ciemnych włosach, a najlepiej jak mają dłuższy zarost. mmm <3
Mój facet ma długie (jak na faceta) ciemne włosy i świetny zarost. Śmieszy mnie, że teraz lansowany jest ideał faceta typu Justin Bieber albo któryś z członków zespołu One Direction. Czytaj - wygląd jak chłopiec, brak jakiegokolwiek zarostu...
Mężczyzna powinien wyglądać jak mężczyzna!
W ogóle dla mnie faceci w rurkach wyglądają okropnie... Takie jest moje zdanie.
18. Jako nastolatka bardzo chciałam móc oddawać krew. Czekałam z utęsknieniem do 18stki, ale 2 miesiące przed okazało się, że mam problemy z tarczycą i już nigdy nie będę mogła oddawać krwii :(
19. Nienawidzę papierosów, na sam ich "zapach" robi mi się niedobrze. Nigdy nie próbowałam i nie zamierzam.
20. Jedną z moich pasji jest fotografia. Głównie makro.
21. Kocham śpiewać :) brałam udział w kilku szkolnych konkursach.
22.  Uwielbiam czytać książki - głównie fantasy. Dla mnie to sposób na swego rodzaju oderwanie się od szarej rzeczywistości :)
23. KOCHAM CZEKOLADĘ. W ogóle uwielbiam słodycze, ale nie lubię chałwy & marcepanu.
24. Mam młodszą siostrę i brata.
25. Kiedyś bardzo chciałabym polecieć na Malediwy.
26. Nienawidzę języka niemieckiego.
27. Za to chciałabym się nauczyc hiszpańskiego :) a przez 2 lata uczyłam się francuskiego.
28. Jednym z marzeń mojego chłopaka jest zobaczenie meczu Realu Madryt na żywo w Hiszpanii. Chciałabym mu to kiedyś umożliwić - czyt. kupić bilet, ale wiem, że to praktycznie nierealne...
29. Garbię się... strasznie chciałabym się tego nawyku pozbyć, ale nie pamiętam żeby się prostować...
30. Mam małą wadę wzroku, noszę okulary.
31.  Kocham motywy kupkejkowe, ostatnio nawet "zaprzyjaźniłam się" z kolorem różowym.
32. Uwielbiam nosić trampki.
33. Słucham prawie każdej muzyki.
34. Lubię czasem dłużej pospać (czyt. do 11), ale uważam, że dłuższe spanie to strata dnia. Szczególnie latem.
35. W przyszłości chciałabym pracować w turystyce.
36. Kocham jeździć na rolkach.
37. Od kilku lat mam tą samą wagę, mogę jeść i jeść i i tak nie przytyję - a powiem szczerze, że chętnie przygarnęłabym kilka kg, więc jak któraś z Was chce się pozbyć, chętnie przygarnę ;)
38.  Lubię słodkie, owocowe zapachy.
39. mam 173/4 cm wzrostu.
40. Nie wierzę w prognozy pogody, bo i tak prawie zawsze pogoda jest odwrotna do tej zapowiadanej. Mimo to zdarza mi się sprawdzać prognozę na internecie ;p
41. Baardzo rzadko oglądam telewizję i jakiekolwiek wiadomości.
42. Jestem baaardzo wrażliwą osobą i niewiele mi potrzeba do płaczu.
43. Ale za to jestem optymistką i raczej pozytywnie podchodzę do życia :)
44. Nie potrafię długo się złościć.
45. Z domu nie wychodzę bez telefonu, pomadki do ust i gum do żucia. Chociaż i tak zawsze mam całą zawaloną torebkę i zawsze jest mega ciężka, jakbym nosiła w niej cegły...
46. Nie umiem kłamać.
47. Nie umiem ukrywać emocji, bardzo łatwo mnie rozszyfrować.
48. Od małego piję głównie wodę niegazowaną, chociaż zdarza mi się (ostatnio niestety dosyć często) pić napoje typu cola.
49. Nie przepadam za kawą. Jeśli już wypiję to tylko cappuccino.
50. Uwielbiam Mc Flurry :D

Huh, wreszcie koniec. Powiem szczerze, że było mi dosyć trudno napisać te 50 faktów ;) Mam nadzieję, że nikogo nie zanudziłam i że chociaż część z Was dotrwała do końca ;)

17 komentarzy:

  1. 2- skąd ja to znam ; )

    17. Ja miałam na odwrót ;) podobali mi się bruneci/szatyni, zakochałam się w blondynie, ale dalej podobają mi się bruneci ;) haha

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe, nog rzeczywiscie mozna ci pozazdroscic :) ja akurat swoich nie cierpie..
    bede cie obserwowac, podoba mi sie tutaj :)
    jesli znajdziesz chwilke, zapraszam do mnie. dopiero zaczynam, ale moze cos cie zainteresuje :)) pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję setnego posta! A te 50 faktów jakbym o sobie czytała z paroma wyjątkami: 1-7, 9 (mam odwrotnie), 13, 15, 20, 24, 25, 27, 35 i 39.

    Też mogę jeść ile wlezie i nie przytyję, piona! I facet bez zarostu i w rurkach to dla mnie też nie jest facet... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wychodzi na to że sympatyczne z ciebie osóbka :) Do tego bardzo ładna i zgrabna i faktycznie póki jesteś młodziutka eksponuj swoje wdzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 16. jakby miała takie nogi też bym je uwielbiała :D są booooooooooskie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super się czytało. Fajne są takie fakty o sobie bo w ten sposób możemy się choć trochę "poznać". Sporo punktów mogłabym od Ciebie przepisać (pisząc o sobie), bo mam tak samo :) A nogi masz super, więc wcale się nie dziwię, że Ci się najbardziej podobają... I chętnie Ci oddam parę kilo :)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak samo uważam :) baaardzo chętnie czytam ten tag u innych.
      dziękuję ;)
      a pare kilo... ok, biorę! :D

      Usuń
  7. Nogi- pierwsza klasa! :D Jest się czym pochwalić ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. masz idealną figurę :) też nienawidze niemieckiego :) w tym języku nawet najromantyczniejsze wyznanie miłości brzmi jak rozkaz do strzelania :|
    a i też podobają mi się męscy faceci :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój luby też ma super niebieskie oczy ;d a ja jakieś pokićkane. Zielono, szaro, niebieskie z pomarańczowym. Też miałam bordo na głowie kiedyś. I utopiłam telefon w toalecie (i działał. Zgadzam się z 17, 22, 23, 26, 27 (francuskiego się nie uczyłam, ale hiszpańskiego :)), 29, 30, 33, a zwłaszcza z 44 :D i kilka innych :) Ile ludzie mają wspólnego to czasem nie wiedzą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawych rzeczy się dowiedziałam,z wielką przyjemnością mi się czytało :-) Co do facetów - mam takie samo zdanie, po świecie chodzi coraz więcej chłoptasiów, prawdziwych facetów jak na lekarstwo, ech...

    OdpowiedzUsuń
  11. Te zdjęcia są niesamowite <3
    Mamy podobny gust, co do mężczyzn. I zdanie, jeśli chodzi o papierosy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I w końcu trafiłam na ten post :)
    Fajnie się czytało, kilka rzeczy jest mi bliskich, ale w większości jesteśmy przeciwieństwem :)
    Swoich "paru" kilogramów się doczekasz kiedyś w końcu ;) Ja do końca studiów byłam chuda jak patyk, a potem przyszła praca i.... właśnie te kilka kilogramów ;)
    Buziaki! :)

    OdpowiedzUsuń